Dette er grensen for effektivt proteininntak per måltid

Når du inntar protein etter trening, så vil proteinsyntesen i kroppen din øke. Dette betyr at kroppen din begynner å bygge muskler, og over tid vil dette føre til at du blir større og sterkere. Men visste du at det finnes en grense for hvor mye protein kroppen din klarer å absorbere per måltid?


«Proteinpulver kan gjøre deg feit»

23.sep.16

Visste du at du kan bli skikkelig feit av å spise proteinpulver? Ikke? Nei, det var nytt for meg også – men la oss for all del finne ut av det!

3 supre produkter du bør bruke etter trening for maks effekt

22.sep.16

Det er veldig viktig at du gir kroppen din den næringen den trenger slik at all den energien, viljen og svetten du legger igjen på gymmet faktisk har noe å si! Vi veileder deg gjennom jungelen av produkter.

Glukomannan – kosttilskuddet som bedrer metthetsfølelsen på diett!

22.jul.15

Glukomannan er et kosttilskudd som er støttet av forskning, og som faktisk fungerer!

Garantert resultater med beta-alanine!

09.mar.15

Visste du at beta-alanine kan hjelpe deg med å oppnå bedre treningsresultater? Her lærer du hvordan du bruker det riktig!

Koffein før trening for bedre prestasjon

05.mar.15

Her får du vite alt om koffein i forbindlese med trening og prestasjon.

Sov deg slank og stram

23.feb.15

Visste du dette om linken mellom søvn og vekt? Gi fettforbrenningen et boost med god søvn!

Dagsdoseringen for vitamin D i kosttilskudd er økt

10.okt.14

Ikke la mangel på vitamin-D ødelegge resultatene dine..

5 gode grunner for å bruke kosttilskuddet ZMA

25.aug.14

Derfor bør du vurdere et tilskudd med ZMA…